älgfotosession?

Jag har precis avslutat en fotosession bakom stallet uppe i nya hagen (hallå, vad ska den heta?!). Modellerna var som rubriken antyder fyrbenta skogsvänner, alltså tre älgar! Roande och härligt att se dessa stora djur.

Nåväl, jag har precis kommit hem från jobbet. Skönt att få någonting annat att tänka på. Har varit där samt haft redovisning av läromedelsanalysen idag. Det sistnämnda ovärt. Hämtade ut språktentan också = VG, knappt så jag trodde på det själv förän jag stod där med papprena i handen. I övrigt har det varit en lugn dag.

Papi är kvar på sjukhuset för observation. Vi har ju fortfarande ganska bleka svar på vad som föranledde hela detta spektakel. Han vill såklart hem, men jag tror det är säkrare att han stannar tillsvidare...

Ska ladda över bilderna på älgarna sedan kommer en ny uppdatering!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0