bortkopplad

Jag har varit uppe på blåsenhus idag. trots att jag fortfarande är förkyld.
Jag vet inte om jag tycker det gav någonting alls, men jag fick iaf träffa Ida, Sara, Lina, Huda och de andra tjejerna! :) och planera kommande skala-arbetet.
och nej, jag har inte hoppat av jag har bara väldigt mycket annat att stå i just nu.
känner mig bortkopplad. lite iaf. finns så mycket att stå i just nu.
Imorgon följer fullspäckad dag igen. skola - jobb - personalmöte. inget extraordinärt egentligen men det frestar när man ska hinna plugga till tentan på lördag också. men vi får väl se, ska försöka hämta ut gamla tentan imorgon. om tjurtanten ger med sig vill säga....
 
Hann med lunch med kusin och mami idag också. gravad lax = mums! Och så har jag fyllt på sminkförrådet, men pudret fick för mörk nyans - skit! men jag får väl sola mig brun i sommar. positivt tänkande. :)
haha eller så kan jag bli lillasyster K-wannabe. :P

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0