inget att skämta om...

Jag är inte på något strålande humör idag direkt. Mestadels för att nästan all skog är borta nu och istället bor vi granne med ett kalhygge och E4:an. Ovärt. :(

Morgonen startade med att jag vaknade med kramp i hela högerbenet. Blodpropp var min första tanke, men nu såhär i efterhand tänker jag att det måste varit sendrag typ. Obehagligt i vart fall, och ont gör det än. Jag gick upp och tittade ut över vad som tidigare var skog och drabbades sedan av en känsla att vilja dra täcket över huvudet. Inte så konstigt kanske? för skog fanns det liksom inte så gott om längre...
Åkte iaf in till stan och satt på en tråkig föreläsning samt en kort tentagenomgång. Sedan var det lunch med mami på saluhallen. Det var trevligt och eftersom vi inte setts sedan helgen så hade vi massor att prata om. :)
Åkte hem igen, träffade upp T och åkte och köpte foder till djuren. Havre, kaninpellets, hönsmat och snäckskal. Sedan blev det en sväng till Ica för att vi ska ha något att äta också. Träffade Jenny där och fick åka "apbur" genom hela butiken. Folk tittade frågande, men herregud! Lite kul måste man väl få ha när man går och handlar! Ser fram emot bilderna från videoövervakningen som nog kommer upp på facebook. thihi!
Åkte hem med lilla bilen, möttes av tomheten efter skogen. Att man kan sakna någonting man aldrig reflekterat över att man tyckt om? Lite som det gamla ordspråket "man saknar inte kon förrän båset är tomt."
Nu ska jag och T iaf ta helg. Ja, klockan är knappt fyra, men det är så det är bara.
Vi ska slappa, titta på film, dricka vin och äta skaldjur.
Vi ska göra den här fredagen värd mot alla odds.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Sinna

Jag håller med det är verkligen jättetråkigt....Och skjutbanan hörs mycket mera nu occkså :-( Tänka vad man kan sakna träd!!

Sinna

2011-04-03 @ 11:36:26
URL: http://sinnasidan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0