intensiv

Jag har haft en otroligt intensiv dag som började ungefär 6.00 imorse.
8.15-10.00 var jag på blåsenhus i Uppsala learning lab. Interaktiv skrivtavelteknik typ.
10.30-17.00 var det jobb som gällde på förskolan (inkl. stängning).
17.30-20.00 var det personalmöte med fokus på mat och nya läroplanen.
och däremellan var det enbart raster i form av bilkörning.
Nu är jag trött och ska gå och lägga mig snarast. 7.30 är jag på plats på förskolan igen imorgon! ;)
klagar verkligen inte, tycker snarare det är trevligt med sysselsättning.
tyvärr verkar inte förkylningen vilja ge sig...

men som sagt; nu väntar sängen.
Godnatt!

Eftersom T bildrensat datorn ikväll så måste jag bjuda på en bild från sommaren:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0