kattungar

Nu har jag tvättat, beställt kläder och fotat kattungarna ute i sadelkammaren/kattrummet.
Känns bra men konstigt att fokusera energi på vardagliga saker. Men vad ska man göra då?
Duktigt av mig tycker jag iaf. Är dock inte helt nöjd med skärpa och fokus på några av bilderna, men det är verkligen en världslig sak. Så nu passar jag på att ladda in dessa bilder på datorn och här kommer tre av dem:
Först på Jim-katten och sedan på Jim och Zoë samt tillsist en liten bild på Zoë när hon leker med (bortklippta) Jim.

Mami ringde, troligen ska de försöka väcka papi imorgon om allt fortsätter vara stabilt.
Så håll tummarna gott folk!

återkommer...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0