kvällinlägg

Onsdagskväll. Det blev egengjorda älgköttbullar och makaroner till middag.
Fina grejer. :)
Hann med att fota orkidéerna i badrummet, prova kläder som kom med paket och baka morotskaka som Ida beställt. haha. Glömde den en sekund förlänge i ugnen, men det är nog ingen fara. Imorgon blir det mer plugg med Ida. Upp tidigt, inte förspilla någon tid. Jag känner mig redan morgontrött, illa.

Syster A kommer hem idag också från Italien. Har inte hunnit prata med henne, men mami ringde och sa att flygresan gått bra och att hon var på g till Uppsala. Ingen direkt förändring med papi, tillståndet är stabilt men förvirrat. :/

Orkar nog inte uppdatera så mycket mer än så, men jag kan erkänna att det nog inom kort kommer avslöjas en hemlighet här på bloggen. thihi! Håll ögonen öppna! men tills dess...

Godnatt!


psst...
bilderna på orkidéerna kommer komma upp imorgon eller så snart jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0