långsam nerladdning

Jahapp, då sitter man här och väntar på att pdf. filen med föreläsningsunderlaget ska tankas hem till datorn. Segt och tråkigt är just vad det är.. T är ute och grejar med traktorn låter det som. Skymningen smyger inpå husknuten, snart är det dags att gå och lägga sig. 16% är hämtningen uppe på. Så värdelöst långsamt är det inte möjligt att det här ska gå?!

Nåväl, snart är det natt. sömn. Jag är verkligen trött idag. Opepp på tidig uppgång imorgon men det hjälps inte. Tentaplugg är just vad det blir. Tills jag kräks.

25%

Jag skulle likagärna kunna gå till sängs nu. Men först är det duschen som gäller. Ska leta upp min gamla formelsamling också tills imorgon för att kunna styrka mina tankegångar. Tenta på fredag. Kan jag få slippa?

Nu ger jag upp. 32% och det står nästan stilla. Min tid är värd så mycket mer än dethär. Tyst är det också. Det enda som hörs är datorns surrande. Jag kommer nog inte längre.

Godnatt.



omplanterad frösådd pelargon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0