måndag igen...

Idag har jag bestämt mig för att vara hemma och ordna saker som annars inte hinns med. Jag ska plugga matematik, fota, beställa kläder (måste styra upp klädsel till syster A´s studentskiva!) och besöka Åsa med familj.
Fick sms inatt också om att en av Kristins ston har fölat. Härligt! Är bra sugen på att åka ut och titta, fota och bara njuta av fint väder och underbart sällskap, dock tror jag det får vänta... :/
Men det finns ju fler ston som kommer föla om inte alltför lång tid! :)

Planering av veckan måste göras också. Läromedelsanalysen ska ju vara klar helst innan fredag. Sista inlämningsdag någongång nästa vecka. Jag vill helst påbörja temauppgiften också, undrar vad min grupp känner inför det? Jag känner att ju tidigare vi sätter fart ju fortare kommer vi märka vad som behövs jobbas på för att få det bra. Eller tänker jag fel? Bättre att vara ute i god tid.. fast det händer ju nästan aldrig när det gäller mig och uppgifter. tyvärr.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0