påskhelgens slut.

Idag blev det visit i Uppsala. Lavendel, tavelkritor, strumpor och hängamplar inhandlades. Jag och mami var upp till papi på sjukhuset, han var vaken men knappt medveten om omgivningen. Skrämmande att se någon i det skicket, men lättande att han är vaken och kan prata. Det finns hopp om livet.

När vi, jag och T, kom hem så blev det till att släppa över hästarna i nya beteshagen bakom stallet. Dom blev jätteglada för i den fanns det ju några strån gräs som letat sig upp. Makalöst gott tyckte mina båda matvrak.

Jag har även planterat lavendeln, björnbär och lite annat nödvändigt. Nu återstår bara väntan och förhoppningen om att de rotar sig och börjar växa. :)

Imorgon väntar hysterisk dag tillbaka i verkligheten. Redovisning på morgonen av läroboksanalysen (den räknar jag med att kunna improvisera ihop...) och sedan jobb på förskolan på eftermiddagen. För ett par veckor sedan hade jag kännt mig sjukt stressad redan nu, men tack vare ljuset och värmen (?!) så känns det som att allt kommer lösa sig.

Påskhelgen lider mot sitt slut. T grillar och jag sitter inne i köket och bloggar. Strax är det dags för middag och sedan får vi besök av Nicklas och Kristin. Kaffe på verandan medan även denna dag blir till natt klingar fint i mina öron.
Nu återstår bara ett urval av dagens bilder! Enjoy!

Kramar







Kommentarer
Postat av: Linda

Tungt schema där, hoppas det går bra.

2011-04-26 @ 14:18:26
URL: http://redovisning-linkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0