Ny katt och älgbesök

Igår fick vi hem lilla katten Jim. Han och Zoë är fortfarande lite blyga för varandra, men det verkar som att de kommer trivas ihop bara de får möjlighet att bekanta sig.
Jessice, Jesper och Åsa var här. Levererade Jim och grillade med oss. Mys! :)

Imorse så såg T två älgar i vår hage bakom växthuset. Jag sov och gick därmed miste om händelsen, men det kommer nog fler tillfällen. Så fort vi får på plats nya växthusdelen så lär jag i princip bo därute! :P

Idag blir det lugnt. Mestedels vara hemma och skrota. Bygga ny bur åt Turbo (vår kaninhane), borsta leriga hästar, greja med potatislandet, göra rent åt hönsen och kanske kanske börja gräva grunden till växthusprojektet.
Jag måste verkligen ta mig i kragen och lägga upp lite bilder så ni förstår vad jag menar!

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0