Papi

Papi ligger kvar på centralintensiven i respiratorn.
Det är relativt stabilt.
Jag kom hem nyss. T körde, jag halvsov. Huvudvärk.
Var upp till honom för lite drygt en timme sedan. Det var stabilt. Han är sövd.
Värderna var ungefär som det ska, förutom att han inte klarar att andas själv + lite därtill.
och att de inte vet exakt vad som orsakat dethär.
Han ser så liten ut.
Slangar överallt. In i näsan, munnen, armarna...
men han var varm om händerna idag, inte kall som igår.
tänk att något så trivialt kan få det att kännas bättre.

T var söt och höll mig handen under hela besöket. <3

Jag har fått lite "skolarbete" gjort idag också. Ibland behöver man annat att tänka på.
Jag gjorde det jag var bäst på. skrev och skrev och tänkte så lite som möjligt.
Ida hade ordnat påskägg och Lina hade bakat morotskaka. sötnosar!
Tack till dem och Frida, Lotta, Nicklas och Kristin som finns där alltid!

Nu ska vi få mat i magen. falukorv. sedan ska jag försöka sova. eller ja, duscha och sedan sova.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0