pelargonerna börjar blomma...

Idag har jag arbetat på förskolan. Vi har varit i kyrkan på "påsksamling" och ute i solen. Det har varit en fin dag, och att spendera den utomhus var underbart. :)

När jag kom hem åkte jag och T iväg för att hjälpa en bekant som hamnat på akuten. Vi körde hem hennes bil så hon skulle slippa göra det själv, har inte riktigt fått klart för mig hur illa det blev, men hon skulle få komma hem ikväll iaf.

Nu står maten i ugnen. Om en halvtimme drygt ska vi plocka upp Åsa och åka och titta på en till kattunge. Zoë känner sig ensam och den här lilla filuren är jämngammal och behöver ett nytt hem. Vi hoppas det ska passa.
Berättar alla detaljer så fort jag får koll på dem själv.

Imorgon är det fredag och då blir det mer jobb på förskolan. :)
Jo, och så måste det ju sägas att jag blev erbjuden fast jobb på en annan förskola idag men att jag pga. studierna blir tvungen att tacka nej. Tråkigt på ett sätt, men roligt att se att det äntligen känns lätt att hitta bra jobb som passar mig!

Njut av bilderna på mina första blommande pelargoner för i år så kommer förhoppningsvis en uppdatering senare.
Om jag hinner...

Kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0