stabilt

Papi´s tillstånd är stabilt, dvs ungefär som igår. Respiratorn är kvar, han är fortfarande sövd och värderna ligger ungefär som igår. Det är möte idag uppe på akademiska där de ska bestämma hur länge han ska hållas sövd och vad man ska ta till för åtgärder. Alltså medicineringar, provtagningar och sådär. De måste utreda vad som hänt och vad som gör att han blev så dålig.

Jag blir hemma idag. Har sovit dåligt inatt också. T har åkt till jobbet. Jag är ensam.
Vad gör man?
Jag tänkte försöka vila, tvätta upp lite kläder och kanske plantera/så något. Det sistnämnda brukar få mig att slappna av och må lite bättre för stunden. Vi får väl se..

Kramar


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat in the WOrld

Best wishes for the Papi.... let God Bless it with great health....111

2011-04-20 @ 15:51:38
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0