tentaplugg igen.

Jag sitter uppe i blåsenhus i ett grupprum. Klockan är strax efter åtta och här finns knappt en människa, jag har sett fyra stycken hittills inkluderat parkeringen och städarna vilket är galet lite. uppenbart att studenter inte är morgonmänniskor. stackare, på fredag skriver vi tenta vid den här tiden.

Jag sitter och väntar på Ida, vi ska styra upp begrepp och annat viktigt inför tentan. Jag som har jobbat mestadels vet knappt vad kursen handlar om, eller ja det är kanske att överdriva. Matematiken har jag rätt bra koll på. Avsnitten som avhandlas är geometri och algebra i huvudsak. Det känns som att det kan fungera.

Får se om jag hinner upp till Papi en sväng idag också. hoppas på det.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0