hemmadag

Så var det söndag igen. Dagarna går alldeles för snabbt enligt min mening.
Idag är en hemmadag. Jag är inte helt kry, har en förkylning släpandes som inte vill ge med sig. Det var meningen att vi skulle åka och shoppa kläder idag men det blir inte så. Jag orkar helt enkelt inte. Har istället planterat om lite pelargoner, vattnat växterna/blommorna och T har grejat ute med saker i stallet. Nikita och Turbo har fått flytta ihop (kaninerna). Så om drygt en månad har vi bebisar x 2 här. Vi tror nämligen Geischa också är på tjocken! UNDERBART!

Igår var det företags event. T´s företag han jobbar för bjöd på middag och konsert i Gävle. Middagen var underbar; toast skagen, kalvytterfilé och vaniljcheesecake med hjortron. Mycket smakfullt. Konserten var väl också helt okej, även om det inte riktigt var min typ av musik... Sanna Nielsen show. haha :P

Min syster Karin fyllde år igår också. 17år. Grattis till henne!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0