bildtorkan är över?

Jag förstår att det är sjukt tråkigt att läsa en blogg utan bilder. Eller ja jag tycker att det är det. Därför känns det ju inte direkt bra att min blogg gått och blivit både tråkig och mer textrik eller snarare ordrik än vad den varit. skitsamma, man får ju nästan skylla sig själv för det är ju ingen som tvingar en att läsa. Nåväl nu råkar det vara så att jag - hör och häpna - orkat mig för att fota lite och sedan lägga över bilderna på hårddisken. Woila! Så här kommer nu bilder igen, som vi har längtat:



Duncan Eagel om jag minns rätt...


Blad av doftpelargon...


Doftpelargon som blommar, Attar of Roses.

'
Joey höll mig sällskap i växthuset! <3

Idag har jag pysslat i växthuset, gosat med Joey, läst, pratat med Frida i telefon, städat lite i hallen, fotograferat, kokat saft, chattat med Sara, begärt vfu-plats och plockat äpplen. Det är nog inte mer än så. men det känns faktiskt tillräckligt. Nu ska jag koka en sats saft till och sedan ska jag läsa tills det är dags att börja med middagen. punkt.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0