En vecka kvar...

Nu är det en vecka kvar av sommaren innan studierna drar igång igen. Det känns helt okej faktiskt eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra av tiden annars? Eller jo det finns ju alltid grejer men ibland är det skönt att ha nåbara mål som ska uppfyllas och inte bara difusa tankar om vad som "borde" genomföras..

Idag jobbar T igen så jag är ensam. Jag funderar på storstädning! för trots allt så fyller jag år i slutet av veckan så då kunde det vara trevligt att ha fint när det kommer folk, Tårta ska planeras också, och fåtöljerna som fyller ut plats i vardagsrummet skall säljas. Vad tar man för dem?

Nu kom posten! :)

Jag måste börja styra upp bilder här på bloggen igen. Förstår er som inte orkar läsa för det mesta jag skriver är ju lösryckta tankar. Bilder är bättre, de talar för sig själva och har tolkningsutrymme. Jag ska ju fota fåtöljerna så jag kan likväl fotografera allt annat intressant här på gården - typ nyutslagna pelargoner, kaninbebisarna som börjar bli stora, min nygamla stege med blomkrukor på och såklart mitt projekt detaljstudie av gräsmattan... haha

Over And Out.


Kommentarer
Postat av: anna

Hej. jag är en ny läsare. Skulle du vilja knäppa lite kort på hur ni bor? typ utomhus och så? :D är nyfiken.

2011-08-23 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0