flytt

Inatt kunde jag inte heller sova. Jag låg vaken länge länge innan jag gav upp. Hoppade in i duschen, kände mig väl sådär halvt om halvt sovande. Varmvatten. Sedan la jag mig igen, men det gjorde ingen skillnad. Sov kanske tjugo minuter innan jag vaknar och T också slår upp ögonen. Alltså går vi upp och äter frukost.

Idag har vi flyttat grejer. Hämtat barndomsprylar, gamla saker och halvnya grejer. En hel liten lastbil. Strax ska vi sätta oss i den och köra till Uppsala. Det regnar galet mycket ute och Blenda slänger lååånga blickar efter mig. Hon vill att jag tar in och kelar med henne, torkar henne torr med halm och matar henne med äpplen. Men inte nu, kanske senare. :/ Nice verkar dock nöjd. Inga flygfän och massa grönt gräs att smaska i sig av. haha :)

Ikväll blir det middag hos grannen. Berättar mer när jag vet.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0