födelsedag

Idag fyller jag äldre. En dag som gör skillnad när man pratar om hur gammal man är. Jag har fått frukost på sängen av älskade T. Mackor med skinka, ost och hemmaodlad gurka. Papi lyckades dock väcka mig innan T hunnit komma upp med frukostbrickan. Han, alltså papi, lät glad i telefonen. Kusin hade också skickat grattis-sms! <3 Farfar ringde och sjöng, svärmor har ringt och grattat. Hittills 27st grattis på facebook.. :)

Nu åker vi mot Uppsalastaden för att träffa mami, köpa det jag vill ha i present av T (jag ska få förstoringar på mina favoritfotografier <3 ) och för att bara vara. T är ju ledig idag, bara för att vara med mig! <3

Bortskämd flicka numera 23år tackar för alla grattis! <3

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0