ingenting

Jag sov dåligt inatt. Nu är jag dock vaken igen och redo att ta mig an världen, eller något sådant. I två dagar har jag inte bloggat. varför? för mycket ingenting.

Igår var jag i Uppsala för lunch med mami och sedan dejt med Hanna. Lunchen var trevlig, lagom, vi åt strömming och pratade om turkietresan, familjen och allt däremellan. Vi, jag och Hanna, köpte maskeradtillbehör till henne, ett par skor till mig och slutligen varsin kaffe på 018. Det var galet dåligt väder och när jag och röda pärlan for in till staden så trodde jag bilen skulle falla i beståndsdelar, det regnade ju pingisbollar av hagel. Hua. Fram kom vi iaf, och det jag skrev hände. Faktiskt så blev jag lite gladare av regnet. Jag hade bara en tunn kofta och inget paraply och det var så mysigt att sitta på caféet och kika ut under markiserna som höll undan regnet från uteserveringen.

Just nu äter jag frukost, eller ska till att göra ska väl i ärlighetens namn sägas. Sedan ska jag ta lilla bilen och åka till Uppsala igen. Lunch på stan med mami o syster A. Kanske ska jag träffa Helén också, men det tror jag nog inte förrn jag ser det.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0