kanske

Jag har varit vaken sedan kl. 5 imorse. Jag kan inte sova mer och har ingen ro i kroppen. Idag kanske kanske kanske vi åker iväg till turkiet jag och mami. Kanske. Lite för många sådana på för kort tid.

Igårkväll blev det kvällsdopp med Åsa o T. Fast det var bara jag o Åsa som badade. Vi simmade ut till en flytbrygga, hoppade årets första bomb och simmade tillbaka. En perfekt kväll för bad. Sedan åkte vi hem igen. Bilen luktade blöt sommarnatt och rosor. <3

Vi fick upp rosspaljén igår också, Bonnie blev hämtad och jag tittade över till våra grannar. När jag kom hem var jag tre pelargoner rikare. Fina exemplar dessutom! Tack! :)

Vi får se hur framtiden blir.
Over And Out.


Bonnie i gröngräset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0