kursintro

Kursstart idag. Det betyder tur till Uppsala o Blåsenhus för ändlöst med information i råformat. Måste ändå säga att specialpedagogik som är första delen denna termin känns intressant! Jag hoppas utbildningen kan leva upp till mina nu väckta förhoppningar.

Innan jag åker ska jag ge djuren mat och konsultera min käre T om vad som ska tas fram ur frysen till middag? Fast jag måste ju inte åka riiiktigt än...

Det ska bli jätteroligt att träffa Ida, Sara, Karin och alla de andra! :)

Har ju som tidigare skrivet ganska höga förhoppningar inför denna termin(vet ju att man inte ska ha det för då blir man mest bara besviken...). Men mest av allt hoppas jag att det blir en helt okej höst med lagom arbetsbörda och lite mer lugn än förra terminen (såhär i efterhand kan jag inse att jag säkerligen stressade runt värre än en skållad iller).

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0