kvällstur

Ikväll har vi bara varit hemma och haft det bra. Ätit vattenmelon och åkt på spännande kvällsäventyr här i grannskapet på mormors gamla elmoppe. :P Vi tog en sväng bara, men den orkar ju typ ingenting trots fulladdat batteri (fast den har ju ifs pedaler också...). jaja, roligt var det iaf. Förlåt alla grannar för vårt tutande och skrattande!

Sedan tände jag utebelysningen i växthuset och stod där - tillsammans med Joey of course - och pysslade lite med pelargonerna mina. <3  Joey jagade harkrankar och la svansen framför mina fötter hela tiden, men det var mysigt! T satt och tittade på i gungstolen på verandan. haha vi som ett gammalt gift par i pensionsålder! <3

Nu ska vi kika på film tror jag, i vart fall blir det inget mer bloggande ikväll!

Godnatt!


Kort på Joey från häromdagen när han höll mig sällskap i växthuset.
-precis som ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0