liljedoft och kräftor

Jag sitter vid dukat bord och väntar på mina svärföräldrar. Ikväll blir det middag hemma hos oss med lax och kräftor (rolig kombo, men nödvändig med skaldjursallergiker i sällskapet). :)
Det doftar liljor i mitt kök, och kräftor.. också en spännande kombination.

Idag har jag inte alls varit bakis trots att jag borde.. hrmm..

Idag har vi handlat, grävt potatis, städat hela huset och satt uop väggtext över sängen. Det sistnämnda ledde nästan till skilsmässa. :/ Vi blev ordentligt osams eftersom T´s uppfattning om vad som är rakt och Min uppfattning inte är densamma. Öppnar upp för tanken om det finns fler lodräta linjer parallellt? Nu är vi iaf sams. Och texten sitter på väggen = skitsnyggt!

Nu kommer de, svärföräldrarna alltså! Måste ställa iordning det sista och vara social!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0