lite skit under naglarna..

Nuså får jag äntligen tid att blogga lite. Idag har jag varit i växthuset och rensat ut döda blad, överblommade blommor och mogna grönsaker. Så nu är det jättefint därute! Pionerna har också kommit ner i jorden ordentligt och det kommer nog bli tokbra! De fick sitta framför parkeringen, vilket inte säger de flesta av er någonting medan de som varit här hos mig vet exakt! Täckbark hade jag ut runt roserna också, plus att jag rensade runt dem. Vi var en sväng till åteln och la ut äpplen. Beställt "jultidningar" dvs. två böcker av grannflickan har också hunnits med. Så nu kanske det börjar likna någonting igen?

Kelade med en blodig Joey också, det var mindre gosigt, men vad gör man inte för sin lilla favoritkisse?!

Just nu håller T på att plocka in i diskmaskinen. Ikväll blir det vattenmelon till middag, ingen av oss är varken hungrig eller orkar engagera sig. :/ jaja, imorgon är det måndag. En vecka kvar till studierna drar igång.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0