mina dagar som hundvakt

Igår blev det inget bloggande alls.
Jag skyller på för mycket att göra. Det är faktiskt sant. Jag hann med ganska mycket igår;
*bada Bonnie
*gå långpromenad
*måla rosspaljén vit (två gånger om man räknar strykningen jag gjort nu idag på morgonen)
*packa
*inhandla nya ROSA luktpioner (jagvet att det inte var riktigt rätt läga, men det var 50% rabatt och och och..)
*laga lasange
*läsa en halv bok
*sola
*ta hand om växthuset
*fotat rosorna som slagit ut på mina två nya buskar! ;)
*träffa Åsa o ungarna

okej, inte hysteriskt mycket, men tillräckligt.

Idag tror jag det blir tur in till Uppsala för att införskaffa lite viktiga saker. :P

Over And Out.


Bonnie sitter i en av mina nya krukor - som ännu är oplanterade(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0