nästan ingenting.

Jag är fortfarande inte i fas med livet i Sverige. Jag längtar tillbaka till solen och värmen, men mest är jag trött troligen efter hemresan. Idag har det varit lugnt här hemma. Ingenting speciellt har skett. T jobbade på förmiddagen och efter lunch och lite pyssel stack vi över till grannarna och lämnade ägg. Därefter åkte vi ut till jaktmarken och utrustade ett torn med pressening runtom så man ska slippa det värsta vinddraget. Jo, jag pratade med Hanna i telefon i över en timme också. Men det är allt som har hänt idag. Imorgon ska T ut och röjja skjutgator. Jag ska kanske till Uppsala, annars blir det nog vinbärsplockning och saftkokning.

Maten står i ugnen respektive på spisen. Need to go.

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0