not any more

T ligger och halvsover i soffan. Jag sitter - som kanske märks - vid datorn.

Idag har jag varit till åkanten/saluhallen och ätit lunch med mami o syster A. Sedan gick vi och mötte upp Helén och Omar. Min parkering gick ut så vi drog oss bortåt bilen, la i några kronor till och satte oss sedan i botaniska parken. Hur mysigt som helst med växter, porlande vatten och SOL! Snackade en stund... hrmm.. några timmar. Åkte upp till Gränby Centrum för att kika på skor till Omar, jag gjorde snyggaste parkeringen - vilket man får om man har en bil av min storlek och charm. :P

Åkte hem. Har suttit i kökssoffan och pratat i flera timmar nu. T stackarn sov ju typ inget inatt och åkte till jobbet kl. 4 imorse, så han måste få vila lite. <3

Kvällens plan var utgång. Not any more. Nu ska jag åka till Åsa om en stund -förhoppningsvis- och sedan ska vi äta middag bestående av älg och egen potatis från landet. T ska laga maten och förhoppningsvis finns det några fina mogna tomater i växthuset. ;)

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0