överförfriskad

Igår var jag ute och åt middag med mami, papi, T o kusin. Jay Fu i saluhallen blev det! Jag åt en underbart god rätt med oxfilé, hummer, avacadosalsa och vitlökssmör. ;) Det blev vin till maten, moijto före och likör till kaffet. Alltså var jag rätt förfriskad redan då vi lämnade saluhallen.

Vi hamnade på Flustret, jag vet inte riktigt hur, men iaf.
T körde hem papi, det vet jag iaf..
Mer moijitos och lite drinkar till oss kvarvarande. :P

Åkte hem lite senare, T körde.
Sedan var vi plötsligt hemma hos Åsa? och jag låg i baksätet på röda pärlan.

Vaknade till hemma iaf. :) Satt och pratade en stund med T o Åsa över en kopp tea. (Inte så karatefylla att avsluta en kväll så, men absolut bra för humöret dagen efter).

Gick och la mig. Somnade på sekunden.

Riktigt rolig kväll!

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0