pepp/opepp

Nu är vi hemma igen OCH regnet det bara öser ner. Jag fattar inte att det liksom aldrig tar slut. Har vi plötsligt fått monsundagar här i Sverige?

Jag är rastlös. Jag försöker peppa folk i min omgivning men alla är så galet tråkigt opepp. Jag vill göra någonting spontant, lite halvgalet och för all del otroligt roligt! Förslag? Händer det inget roligt snart så åker jag tillbaka till Turkiet, eller så gräver jag ner mig i sängen, eller så detaljstuderar jag våran gräsmatta med kameran, eller så flyttar jag ut i skogen en vecka, eller så kör jag och lilla bilen så långt vi kommer på en tank bensin, eller så....

Om en liiiten liiiten stund ska jag springa upp, duscha och fixa iordning mig inför ikväll. Bjudning med thailändskt tema hos grannen. :) Jag blir så glad när någon tar ett initiativ! Så nu har jag inte riktigt tid att blogga mer för stunden, antingen kommer en redogörelse senare ikväll eller också imorgon. Ta tiden att peppa er själva!

Over And Out. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0