semestern är slut

Ja, då var det definitift. Idag har jag varit med Ida på Blåsenhus igen = semestern är slut, studierna har satt igång igen. Det var lika förvirrat som vanligt, med ett undantag: jag hetsade inte upp mig över det. Jag menar det är ju likasamma varje gång terminen drar igång. De hetsas, hotas, stressas och ingen vet någonting.

Det enda som saknas är en kalender! Jag måste verkligen styra upp en snart.. Hur ska jag annars lyckas hålla ordning på mitt liv?

Hann med en lunch med mamma också. Cesarsallad. :)

Imorgon blir det heldag med Ida <3 Vi ska styra upp terminen och förhoppningsvis göra klart åtminstonde någon av första delens inlämningsuppgifter. Har stora förhoppningar om det i vart fall. :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0