snart middagsdags

Just i detta nu står potatisen i ugnen och T + Isak står ute vid grillen. Snart är det med andra ord dags för middag hemma hos oss. Jag har som uppgift att styra upp tzatsiki. Egen gurka det smakar gott på tungan och luktar lika gott.

I övrigt har jag idag:
* plockat svartvinbär -check-
* ansat plantor i växthuset -check-
* vattnat växthuset -check-
* sovit en stund på eftermiddagen -check-
* pussat på hästarna -check-
* tittat på CSI -check
* plockat, hackat och frusit in egenodlad squars -check-
* grävt potatis till middagen -check-

tror inte att det hänt så mycket mer. slapp dag med andra ord. Nu väntar som tidigare skrivet middag med en flaska gott vin. Jag hoppas jag går ur charter-känslan snart och kan börja leva i nuet igen. Låter överdrivet men det är faktiskt sant.

Kramar


bild tagen med urdålig digitalkamera under turkietresan när vi befann oss på manavgatfloden.
Sköldpaddskärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0