solskensfrukost

Idag blev det frukost i solen på trappen = favorit! <3
Katterna - alla tre - kom inom två minuter tiggande efter smulor och kel. Jag gjorde ett jämt byte och lät dem få lite mot att jag fick rycka bort fästingar. uäähh! Fast först åt jag upp min frukost såklart, mindre mysigt att blanda halvmosiga fästingar och ostmackor...

Vi hann upp en sväng till åteln också innan T åkte till jobbet.
Nu är det dags att ta tag i städningen jag "sparade" till idag..

Har hunnit tvätta en maskin, ska ut och hänga tvätten sedan ska det dammtorkas, dammsugas och sorteras kläder. Rolig sysselsättning. Frågan är hur man hinner i vanliga fall? Jag menar mitt i kaoset av jobb, studier och hästar? Mina ponniesar går ju fortfarande på sommarbete (bakom huset, kunde inte bli närmare! ;) ).

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0