timvikarie

Idag jobbade jag på lilla förskolan igen. Timvik, men ändå. Har ju inte tid med mer egentligen... Långdag blev det iaf idag eftersom det var "studieledigt"(dvs. inget schemalagt) = 7.30-16.30 på förskolan. Lätt huvudvärk som efterföljd, men inget som inte kan botas med ipren och en lugn kväll. Barnen kände iaf igen mig och det var sjukt mysigt att träffa dem igen! :)

Just i detta nu är T och handlar förnödenheter (typ frukostbröd o busskort) medan jag sporadiskt tittar i en katalog från panduro. Jag har helt enkelt inte motivation till något, men till mitt försvar kan jag säga att trots det duschade jag nyss OCH satte igång en tvättmaskin.

Imorgon är det seminarium i Uppsala. Efter det är det dags för möte med Åsa, Jessice och Emma. Släpper inte detaljerna än, men det kan bli en spännande höst... :)

Nu ska jag fotografera lite, för det tror jag att jag kan uppbåda kraft till. Sedan blir det middag när T kommer hem.. <3

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0