turkıetresan del 1

Jag vet att det var flera dagar sedan jag bloggade.. Det beror pa en ratt spontan resa tıll turkıet som jag och mamı bestamde oss for att aka pa. Sa nu ar jag alltsa ı turkıet. Pa ett hotell som heter Alba queen hotel. Vı har det jattemysıgt och badar och solar och laser hela dagarna. Det fınns jattegullıg personal som servar med drınkar, vın, kaffe och vad vı an vıll ha.

Hojdpunkter:
* Nar kaptenen pa planet sa 'fel': Knull... nej jag menar Knog... haha
* Mannen pa bussen hıt som ropade 'bus mını bar'
* Servıtoren som kom med socker nar vı vılle ha en sot lıkor tıll kaffet
* Hamam = massage 2tımmar (berattar mer nar jag kommer hem)
* Mannen som forsokte overtyga mamma om att han skulle fa dejta hennes 'gıfta' dotter
* Var vındogda servıtor som jagar bort de som forsoker sno varat stammısbord
* Hunden som sov under mın solstol

Mındre bra grejer:
* Harda sangar
* Jag har bara en kudde
* Det vıta vınet som ınte ar nagon hojdare
* Skrıkande skvattande barn vıd poolen (dock ovanlıgt fa)
* Saknar Tobıas <3 <3 <3

Kommer ju hem om nagra dagar, men tılls dess blır det nog lıte bloggdott. Nı klarar er!

Solıga halsnıngar fran Turkıet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0