turkietresan - del 3 - bilder!

Jag orkar inte riktigt gå igenom allt ikväll så här kommer ett urval bilder. Kvalitén är sådär men det beror på att de är tagna med min lilla digitalkamera och inte systemkameran. Ni klarar nog det. :)

Hade nyss Åsa över på fika och nu tjatar T om att han måste gå och sova. Tidigt upp i morgon - för honom. Så jag ska nog dra mig uppåt jag också. Dygnsrytmen är ju lite rubbad efter den småläskiga nattflygningen igår. Mer uppdatering om resan och allt som händer här på gården kommer imorgon!

Godnatt!



Jag låg i skuggan på stranden. Där var det ca. 40grader denna dag.. i skuggan alltså.


Hibiskus vid poolkanten


Poolområdet på hotellet.


Mami under Manavagat-båtturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0