vad hände egentligen?

Nu ska jag berätta alla smaskiga detaljer från min födelsedag! :)

Det började ju med att papi ringde och väckte (men det har jag redan skrivit). Frukost på sängen som T gjort iordning med mackor o juice. Vi gjorde iordning oss och åkte in mot Uppsala.

I Uppsala träffade mami och åt lunch på Hambergs! <3 Skaldjursfat med räkor, musslor, svenska kräftor och hummer = mums! Jag fick ett glas av husets finaste vita till och det gjorde ju inte saken sämre. Så lunchen drog ut på tiden.. vi satt säkert där över en timme, men vad gjorde det med tanke på att planerna för dagen var att flanera omkring och bara ha det bra!

När mami drog sig tillbaka till sitt jobb så gick vi ner mot gågatan. T svängde in till Darkwell och jag fortsatte promenera bort mot Åhléns där jag skulle träffa syster A! :) Mötte alltså upp Anna och sedan promenerade vi för att ta reda på vad det blivit av T. Och nog hade det blivit av... hrmm.. Han kom gående med en nytagen industrial i örat. haha Han har pratat jättelänge om det och nu blev det alltså av!

Vi promenerade skrattande hela vägen till Årummet för kaffe på uteserveringen. T köpte cheesecake till mig! <3 Så vi satt där ett slag och pratade om livet, universum, turkland, födelsedagar och allting. :)

Bestämde oss sent om side att vi skulle åka iväg till Gränby Centrum. Alltså promenerade vi till bilen (den lilla röda pärlan), packade in oss i den och gav oss av. Det blev stopp vid Blomsterlandet, Må Fiske och Rusta "på vägen" ut. Tillslut var vi dock på Gränby Centrum. Gick lite i butiker, strosade runt och sedan kom mami, syster K och hennes vänner. Då beslutade jag o T att det var dags att fara hemåt!

Väl hemma blev det pyssel med djuren och middag. Inte vilken middag som helst utan färsk egenodlad potatis rostad i ugn och grillad vildsvinsfilé (från vildsvinet T sköt). Till det ett gott rödvin. Så jag ska verkligen inte klaga!

Vi kikade lite på film; The Notebook, och sedan tappade T upp ett skummbad till mig medan jag tände ljus och la ansiktsmask. ;) Jag kröp ner i badet och blev sådeles serverad både champange och chokladdoppade jordgubbar. <3 <3 <3

Så mig är det inte det minsta synd om.
Nu vet ni det!
Over And Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0