Viltvård och Elvis

Igårkväll åkte vi över till grannarna och plockade falläpplen. Klockan var över 21 när vi var klara, då hade vi nästan tre Ikeakassar fulla. Sedan körde vi ut till T´s åtel och la ut äpplena till de vilda djuren. Viltvård alltså. Sedan åkte vi hem, Elvis på i bakgrunden, mörk skog omkring oss och bara bilens framlyktor som lyste upp vägbanan. Det var ganska mysigt för en måndagskväll..

Inatt sov jag ordentligt. T gjorde frukost på sängen och väckte mig lagom försiktigt (jag är ingen morgonmänniska!). Vi åkte till banken och fixade lite ärenden. Jag ville åka till Frida, men det fanns det tydligen inte tid för. I helgen kommer det folk, jag måste städa, baka och koka saft.

Måste. Det är ett jobbigt ord när det är såmycket som är motigt.

Nu har jag iaf begärt VFU för nästa termin. Det var ju också ett måste, nästan iaf.

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0