yesterday

Gårdagskvällen bestod av saftkok - vinbladssaft - samt en liten ridtur på Nice. <3

Just nu händer inte mycket. Jag läser Elizabeth George´s bok "När ingen ser". Tyvärr anser jag nog inte att den är så fängslande som jag hade hoppats. Under turkietresan läste jag John Ajvide Lindqvist´s "Lilla stjärna" samt Kjell Eriksson´s "Prinsessan av burundi". Ingen av dessa böcker föll mig heller direkt i smaken. Ajvide Lindqvist brukar annars vara en favorit men denna bok kan knappast beskrivas som annat än psykotisk. Erikssons bok var motsatsen, långtråkig skulle jag nog vilja skriva. Det tog mig dubbelt så lång tid att ta mig genom den som det brukar och knappast någon minut kändes som nöjesläsning tyvärr. Men nu är det alltså George vars ord jag läser för tillfället. Jag har bara hunnit omkring hundra sidor så än ska den inte dömmas, utan det återstår att se.

Inga direkta planer är klara för idag. T ska klippa klart gräsmattan, men det är väl också det enda bestämda.

Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0