än en gång galenskap

Som titeln antyder så handlar det om gårdagen och allt som hör därtill. Ska kanske också tilläggas att galenskap måste vara en negativ aspekt utan faktum är att jag älskar galenskap på en "lagom" nivå. Vad nu lagom innebär varierar ju dock i fall till fall.

Gårdagskvällen började med middag hos mami o papi. Sedan "fixade" syster A mitt hår i någon timme. Resultatet? Elvis möter SpiceGirls hoppsatoffsar. Hrmm.. Nåväl, sedan åkte jag till mina partypinglor som redan korkat upp en vinflaska. Smink, hår, naglar, smycken och kläder, allt fixades i ett naffs. Sedan rusade jag och Sara till bussen. Vi åkte till Sandra o Sandra som hade partaj hemma i sin lya. Det blev mer vin och häng med härliga människor. Omkring 23 tog vi bussen ner på stan för utgång. Såg hopplöst ut, för Juldagen är ju som bekant en helg då de flesta ska ut på krogen... Sara o jag styrde stegen mot Saluhallen. Köade en liten stund och sedan var vi inne. :) Festade på, dansade och träffade vänner och bekanta. Minglade runt, tappade bort Sara, hittade henne igen, hamnade på vip, blev bjuden på drinkar osv osv.

Bra kväll detdär! :)

Ber om ursäkt till dem som försökte få kontakt med mig igår/idag utan resultat. Noll i saldo på telefonen. Inte okej.. Förstår er som blev oroliga med tanke på allt stök som var i Uppsala igår. En kille som blev mördad och en tjej som ramlat i fyrisån. Otäckt! Jag lever dock och mår bra.

Idag är det lite segare. Lunchade med syster A på Coffehouse by George, försökte ladda på mitt busskort men fick veta att det var s t e n å l d e r s. hrmm.. undrar när jag åkte på det sist? Kom iaf tillbaka till lägenheten. Inga parkeringsböter = lycka! En varm dusch på det och man mår nästan som folk igen.

Vidare planer för idag? Vila lite. Måste nog köra upp bilen till T ikväll.. men det får bli senare.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0