inför julen pyssel..

Okej, jag tänker fatta mig ganska kort, för datorn och jag är INTE sams idag. Ett under att jag kommit såhär långt för det tog nästan en halvtimme att komma in på facebook. :/

Anyway, idag har jag gjort chokladtryffeln klar - ljus-, mörk- och mjölkchoklad. Resterande finner ni nog ganska ointressant. haha mest småstädning och blompyssel. Inte okej dock att jag fryser trots 21-22grader inne.. hrmm..

Ice Ice baby - Vanilla Ice

Nu ska jag kolla upp ny telefon. :) Synd att jag och teknik är en omöjlig kärlekshistoria. Men försöka kan man ju alltid. Funderar på HTC Wildfire eller Iphone 4S. Någon som kan berätta vad jag ska tänka på om jag ska välja?

Sedan ska jag nog fotografera ponniesarna och/eller blommor. Abstinens.. har ju inte fotograferat (mer än partybilder) på snart två månader. Galenskap!

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0