istället

Mitt förslag röstades ner. Sara påstår att hon inte gillar purjolök. Galenskap. I vilket fall blev det ost och skinkpaj som jag gjorde för ett tag sedan som fanns i frysen. Helt okej faktiskt. Så nu har vi middag i magen iaf. tss...

Funderar på nobelmiddag till helgen? Några tankar? Kan tänkas att mitt samtal med Ida om programmet halv åtta hos mig kan ge inspriation. :P Getost med honung och pinjenötter till förrätt altenativt små skaldjurskreationer på toast. Helstekt karré med hasselbackspotatis, grönsallad och egengjord vinbärsgelé till huvudrätt. Och till efterrätt pannacotta, chokladmousse eller min cheesecake med stjärnstatus. (<-- vilket det blir får de lyckliga inbjudna veta. haha). Så nu ska vi överlägga snart jag och Sara. Skriva inbjudningslista och hrmm.. kanske typ planera lite. Om vi orkar vill säga...

Ikväll blir det nog bara avslappnat häng framför tv:n med obligatorisk mjukisoutfit. Najs! :)

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0