juldagen

Idag har jag varit på Gränby C med pinglorna. Dock var bara expert, coop och kvantum öppna. Så det blev inte så många inköp. Just nu pratar Sanna med Tjena på Skype, Sara lockar håret och jag bråkar med facebook. Taggade tjejer inför ikväll? Njae.. men det ska vi nog kunna råda bot på.  Utgång står på schemat, men var? Spelar mindre roll om sällskapet är rätt. Kan inte bli fel med partyprinsessorna! 
 
Jag ska åka iväg till mami o papi för middag först bara. Åker högklassfordon idag; min lilla röda pärla. (tänk så vi har saknat varandra!) Sedan blir det till att styra upp outfit och öppna första vinflaskan! ;)

Uppdatering kommer säkerligen senare under kvällen också! :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0