kvällstankar

Just nu sitter jag och funderar över livet. Det blir så allt oftare numera. Jag vet inte om allt är positivt, men jag hoppas att det tillsist kan mynna ut i någonting meningsfullt. Jag skulle nog behöva hitta mer av mig själv. Känner att min inre gnista är tillbaka, men att mitt känsloliv är kaos. Hur mycket som kan skyllas på sjukdom eller tillfällig sinnesförvirring är det nog ingen som vet.

Idag blev det julshopping med kusin. Därefter träffades jag och Sara för att byta paket och önska god jul. Vi ses ju igen först på juldagen vad det verkar.. Men då blir det party igen! ;)

Jag fick tossor och Sara (och Sanna) fick en goodiebag. en var ska kanske tilläggas.

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0