mjüsikë

Det blev ingen utgång. Ja, jag hoppade det idag, har helt enkelt inget sug. Så istället blev det hemlagad soppa med Sanna och lite mys med levande ljus. Har inte öppnat roséflaskan ännu, men jag peppar allt jag har inför vändtia omgången. hahaha <3

Imorgon ska jag och Helén ses en stund på stan. Hoppas att jag kommer hitta en klänning till bröllopet för Nicklas och Kristin. Alltså ingenting vitt, rött eller svart... hrmm.. lycka till. Mellandagsrea i mitt hjärta, men det mesta är ju överblivna saker efter julen.. alltså i princip uteslutande de "otillåtna" färgerna. haha :)

Nu har jag "ritat" min beställda outfit från Nelly. Vet att ni älskar´t! Jag älskar paint! <3 (En dag ska jag dock lägga upp bilder så ni får se hur jag tecknar for real, ganska långt ifrån paint.. hrmm) Bild finns här nedan! ;)

Märks det att den här tjejen tagit jullov? hahaha

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0