morgonstunden

Strax ska jag gå och fixa iordning mig inför ännu en dag fylld av förskolepraktik med härliga barn! Men innan så passar jag på att blogga en sväng, som ni märker.

Igår drabbades jag av någon slags skrattsjuka. Vilket gjorde att jag satt i soffan och skrattade i drygt två timmar. Innan dess hade jag varit tjurig och i ren desperation - för att göra någonting åt sinnesstämningen inbillar jag mig - satt igång med någon variant av grönsakssoppa. Dock hade vi begränsade mängder mjölk och ingen buljong så jag kryddade istället (?). Hittade en skål chipsdipp som blev "topping". haha så jo, grönsakssoppa med taco-toutch var startskottet. Sedan skrattade jag sönder kvällen åt ingenting rimligt alls. XD

Nuså till dagen idag. Fast jag minns inte riktigt vad det var som var så viktigt egentligen. Ikväll ska jag i vart fall hem till gården och kika på Lolitas bebisar. Någon måste ju inspektera att allt är som det ska med dem. Och denna någon råkar vara jag. Så natten tillbringas nog där också, vilket innebär begränsad uppkoppling. (Note to myself: kom ihåg kameran)

Nu är det ändå dags att sätta fart. Insåg att det snöar och att jag därför borde gå till bilen tidigare än planerat. Kul att komma iväg alltså och slippa köra fort på halt väglag med begränsad sikt. not.

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0