najs

Igår var jag först på lunch med mami o kusin, sedan mötte jag girlsen + Fredrik på Blåsenhus för lite korridorhäng. Det hann bli sen eftermiddag innan jag och Ida drog oss hem till henne. Där tog vi oss an busiga hästar och red sådär 40min i ridhus. Grace hette den fina hästen jag fick rida på, Ida red på sin älskade Olle! Sedan pluggade vi, gjorde klart rapporten och skickade in! :) Färdiga!!

Idag fick jag sovmorgon. Sedan har vi pluggat hela dagen. Skrivit didaktiskt analys och jobbat med estetiska dimension. Så nu är nästan allting klart! Supernajs!

Nu är jag hemma hos Sara som bjudit på Ica-pizza. Snart är det dags för Bonde söker fru-bröllop på tv och Sanna o Tjena ligger i soffan och skrattar. Love it all! <3 Dessutom ringde Manne nyss och hetsade om helgens upptåg. Vi ska till Norrköping! :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0