omdöme om allt från mig till hösten

Slängt mig själv på sängen med datorn framför näsan. Idag har vi mest lekt. Ifs leker inte barn bara - som ni pedagoger och insiktsfulla människor förstår - men ändå. Så nu är jag trött, har ont i ryggen och magen samt behöver plugga liiiite. :/

Fick mitt omdöme av LLU idag också. Bara fina saker om mig och min lärarroll. Ingenting oväntat, men glad blir man ju ändå! Gav henne lite konstruktiv kritik kring verksamheten också, som hon tacksamt tog emot. Bra med folk som kan ta åt sig och göra skillnad. Inte så att jag är missnöjd med någonting alls faktiskt, kritik behöver inte vara enbart negativt. :) Tycker om när man öppet kan bolla idéer med sin handledare och det blir ett ömsesidigt vidgande av perspektiven. Dessutom fick jag en liten idé till nästa höst examensarbete. ;)

Nu lyssnar jag på musik och bloggar (sureprise! haha).

Pärlor - Kent

Igår snöade det.
Ett bevis på att det nu är vinter, vi är ju för sjutton redan inne i december. När hände det liksom? Den här hösten har varit skit kan iaf konstateras. Fast det har ju hänt mycket bra också, men mest skit. Får hoppas på våren.. för vinter innebär jul och det gör ju att konstaterandet om en skit-höst smittar. Julen ska man spendera med folk man tycker om - förhoppningsvis familj och släkt. I mitt fall lär det ju bli typ ingenting. Jag tror jag ska bosätta mig hos hästarna i stallet. The best place to be on christmas. :)

Saknar mina ponniesar nu.. <3

Kramar


Bild från förra vintern på ponniesarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0