otippat

Nu är det några dagar sedan jag hann blogga. Har hänt mycket som vanligt och hälften går knappt att beskriva i ord. Men försöka duger, iaf i bloggform. :)

I lördags packade jag mina grejer och åkte till ma o pa. Blev dock inte långvarig utan hamnade i Falun hos E. Stannade tills igår -måndag- och då fick jag lift hem. Gästspelade som butiksbiträde. haha fail. I övrigt en trevlig vistelse.

Nu sitter jag uppe på Blåsenhus med Ida, Fredrik och snart Sara <3

Ikväll blir det ridning och plugg hemma hos Ida. Supergilla! :) Rapporten ska bli helt klar och analysen ska förhoppningsvis bli klar imorgon. Vi ska med andra ord köra hårt med andra ord. haha

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0