rosé och nätshopping

Jag sitter och lyssnar på en söt spellista som Sanna pysslat ihop. Hon packar och jag peppar. haha Ikväll ska vi spela vändtia och dricka rosévin! ;) Dessutom kommer Helén hit och jag kanske följer med ner på stan och gör Uppsala osäkert. men bara kanske. haha Haidi fyller år, så det blir BirgerJarl vad det verkar.. hrmm.. not my piece of cake, men vad gör väl det när man är med härligt folk?

Lite separationsångest, för idag har min sköna Sara åkt till värmland och Henric.

Dessutom har jag nätshoppat idag, på nelly.se. Det blev de finfina skorna med platå, rosa lack och prickar. Love it! Utöver dem så en söt randig svart&vit klänning. <3

Annars är det inte mer kaos här än i vanliga fall.. haha

- Imorgon funderar jag på örebro. -

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0